fredag den 10. juli 2015

Sims 4.

Jeg bruger en del tid på sims 4, og har tænkt mig at dele alt det jeg laver her. Så hvis du ikke kan lide sims 4, så er det ikke denne blog du skal følge.

Jeg har tit problemer med mit spil, omkring at spillet pludselig sletter alle husene som jeg har bygget, og fjerner politistationen og hospitalet fra arbejdsliv. Så jeg har slettet det hele 2 gange, og startet på en ny.

Her er mine helt nye simmere.
Det her er Brooklyn Bech.

Og det her er Louis Bak.

Da de var teenagere, der var de kærester, indtil Brooklyn fandt ud af at han var hende utro med Anne, som der ses på billedet nedenunder. 


Brooklyn slog op med ham efter et par dage, hvor hun har tænkt over situationen. 

Her er Brooklyn sammen med sin tvillingsøster, Luci. Hun fortæller alt hvad der er sket. 


Selv om at Brooklyn havde besluttet sig for at slå op med sin daværende kæreste,Louis, så prøvede Louis at få hende tilbage. Men Brooklyn blev ved med at afvise ham, og det gav han op på. Louis vidste godt, at det han havde lavet var noget lort og han kunne ikke tilgive sig selv for det, men det var en fejl, han var fuld, men det var selvfølgelig ikke en undskyldning for det han gjorde.
Brooklyn og Louis droppede kontakten til hinanden, og da Louis blev ungvoksen faldt han for Anne, som han var utro med. Anne og Louis fik hurtigt et forhold op at køre.

Louis var taget hen til en ven, fordi der var noget fest nogle dage senere. Til hans store overraskelse var hans ekskæreste der, Brooklyn, som han ikke havde set i 2 år. Men han gik hen for at fortælle vennen at nu var han kommet, og der gik ikke længe før han fik noget alkohol indbors. Han havde ingen grund til at drikke meget, det var bare noget han lige havde lyst til, og Louis endte med at være rigtig fuld.
Og næste morgen vågnede han op i en fremmed seng, med en sorthåret pige ved sin side, og tankerne kørte hurtigt gennem hans hoved. Pigen bevægede på sig, da Louis slog dynen til siden og rejste sig forsigtigt op, han var nøgen. "Fuck" Udbrød han, og skyndte sig at få sine bukser på, mens en træt bekendt stemme lød, "Hvad så?" Louis kiggede hen på pigen, og opdagede at det var Brooklyn. "Har... Har vi lavet.. noget i nat?" Spurgte han stammende, Hun smilede bare til ham, og rakte efter hendes undertøj, Det var ikke godt det her, det vidste Louis godt. Og så med hans ekskæreste. "Du må ha været fuld, siden du ikke kan huske det" Mumlede hun, og rejste sig fra sengen, "Laver du sjov med mig?" Spurgte Louis og trak hurtigt sin t-shirt over hovedet, "Nej" Svarede hun hurtigt. Louis rystede på hovedet, og skyndte sig ud af døren.

Hvor dum og fuld kunne han dog ha været? 

Nogle dage senere kontaktede Anne ham, for at sige at hun have noget som hun rigtig gerne vil fortælle ham, og det hastede. Louis var nysgerrig, men fik det først af vide, når han ankom hjem til hende, så han skyndte sig og tog det næste tog som kørte. Louis undrede sig over hele vejen, hvad hun havde at fortælle, vidste hun det med Brooklyn og jeg? Han undrede sig også om han skulle fortælle hende det, nu hvor de ikke var kærester. Han vidste jo godt at det var dumt gjort, selv om de ikke var kærester. Louis syntes at togturen var rigtig lang og kedelig, og da han endelig ankom til stationen så gik han hurtigt mod Annes hus.
Han gik op bag huset, og bankede på der, og der gik lige lidt tid, før hun kom ud og lukkede døren efter sig. "Hvad så?" Spurgte Louis, hun kiggede lidt ned i jorden, "Øhm" Kom det nervøst fra hende, og hun kiggede igen på Louis, og fortsatte, "Jeg ved ikke hvordan jeg skal fortælle det her", og han begyndte at blive nervøs, droppede hun mig? Louis kiggede på hende, og hendes mund åbnede sig igen, og endelig kom det. "Jeg er gravid", Louis tabte næsten kæben, men fik hurtigt et smil på igen, "Er du sikker?" Spurgte Louis dumt, og hun nikkede langsomt. "Jeg har taget 3 tests, og de er alle positive". Han trak hende ind i et kram, "Har du tænkt dig at beholde det?" Spurgte Louis, efter krammet og hun trak på skulderne, "Ved jeg ikke. Vi har ingen indkomst, vi er ikke kærester og vi bor jo ikke sammen, Louis, og det afhænger jo også af dig, det er jo dit barn" Svarede hun. "Men jeg vil gerne beholde det, hvis du ville" Sagde hun hurtigt efter, Louis smilede stort til hende.

Louis tog hendes hånd, og trak hende tæt på ham. "Vil du være min kæreste?" Spurgte Louis, og sendte hende et smil, og hun sendte et genert smil tilbage og svarede ja. Deres læber mødtes i et kys, og Louis glemte selvfølgelig alt om at fortælle det med Brooklyn. Han var lykkelig lige nu, og det samme med Anne, og det ville han ikke ødelægge lige nu. Selv om han burde! "Nu mangler vi kun at flytte sammen, og få en indkomst" Sagde Louis, og Anne grinede. 
Og som endnu flere dage gik, så gik det godt mellem Anne og Louis, og da han valgte at fortælle Anne det med Brooklyn tog hun det pænere end forventet, men hun var stadig skuffet, men Louis kæmpede for hende, og lovede hende at det aldrig ville ske igen, og at han intet følte for Brooklyn. Men Anne tilgav ham mest fordi at de ikke var kærester, men han havde stadig brudt tilliden, men hun var klar til at kæmpe sammen med ham, for at få forholdet til at fungere igen. 

8 måneder senere.

Louis havde fået et arbejde, og var flyttet hjemmefra. Han ringede efter Anne, og da hun kom spurgte han om, om hun vil flytte ind hos ham, og det takkede hun ja til. Nu var hele familien næsten samlet, de manglede sådan at det lille barn kom til verdenen, som de ikke kendte kønnet på. Og der gik ikke længe, før vandet gik og de skyndte sig til hospitalet. Anne fødte en smuk lille pige. De havde glædet sig til denne dag, og de nød deres lille pige. Dagene gik, og deres pige som fik navnet Jessica, og hun fungerede rigtig godt. Louis' telefon ringede, "Jeg kommer om lidt" Sagde Louis, og Anne nikkede mens hun sad og ammede Jessica. "Det er Louis" Sagde Louis, og lukkede en dør efter sig, "Det Brooklyn" Kom det fra den ende af røret. Louis havde ikke haft kontakt til Brooklyn i de mange måneder, og nu ringede hun. Hvorfor? "Jeg har født en dreng, Louis" Sagde hun efter lang stilhed. "Ja, hvorfor fortæller du mig det?" Spurgte Louis, og kiggede rundt. "Barnet er dit" Svarede hun, og Louis blev forvirret. Hvordan kunne hun vide, at barnet var mit? "Sikker?" Spurgte han kort, "Ja. Louis, jeg har kun været i seng med dig..." 



Ingen kommentarer:

Send en kommentar