søndag den 12. juli 2015

Sims - del 4 + besked

Mit sims spil gik desværre "i stykker" igen i går. Husene forsvandt, så jeg besluttede mig for at gemme mine familier til mit bibliotek, men nu er "stamtræet" væk, men skid være med det. Jeg ved hvem der var i familie med hinanden, hvordan og hvorledes. Huset er lavet af en anden, som jeg har hentet under fællesskabet. Flot hus der er blevet lavet :))! *It's not my house. 




Familien Nørgård bak var flyttet fra deres gamle hus, da de havde fundet dette hus på internettet og var blevet smask forelsket i det. De var flyttet til en helt ny by, og det var deres datter Jessica ikke specielt glad for.
Anne og Louis havde fået en søn ved navn Simon, som lige skulle til at starte i skole, og Jessica havde snart alderen hvor hun skulle videre til gymnasiet. Ja, hun havde allerede kigget på skoler. Jessica havde topkarakterer i skolen og hendes forældre, samt bedsteforældre var så stolte!

Men fordelen ved at flytte, var at Louis havde nemmere til arbejdet, nu kunne han sove hele 2 timer længere. Så lækkert. De glædede sig til at få pakket deres ting ud, og få dem sat på plads.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar